سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش مدرن پرز بلند یا شگی در کجا استفاده می شود؟

فرش مدرن پرز بلند یا شگی چیست؟ در زبان انگلیسی شگی به معنای موی بلند و یا پرز بلند است که از ویژگی های مهم فرش شگی است و از انواع فرش های مدرن و فانتزی می باشد.این محصول که معمولاً ابعادی کمتر از 6 متر دارد و همانند دیگر فرش های مدرن شاید به نوعی تقلیدی از فرش دستبافت و سنتی ایرانیان است .این فرش مدرن مشابه فرش دستبافتی با نام قالی خرسک پرز بلند است.  بلندی پرز این محصول باعث راحتی پا و قدم زدن رویایی مانند راه رفتن بر روی چمن می باشد.این جنس از فرش ها دارای تنوع زیاد، اشکال متفاوت از شکل های دایره ای، مستطیلی و غیره است و برای تمامی محیط های اداری ، خانگی و تجاری قابل استفاده می باشد.

چرا فرش مدرن پرز بلند بخریم؟

فرش پرز بلند یا شگی طرفداران زیادی در میان خریداران دارد و دلیل عمده این انتخاب  آن است که دنیای امروز از المان های مدرن بهتر استقبال می کند.و به عنوان تکمیل کننده این کالا می تواند دکوراسیون زیبایی را برای ما فراهم آورد ، فرش شگی یا پرز بلند برای فضاهایی نظیر اتاق خواب و نشیمن مناسب بوده زیرا ابعاد بزرگی ندارد و ابعاد کوچکتر آن نیز می‌تواند به عنوان پادری قابل استفاده شود اما به دلیل اینکه به راحتی می تواند پرزهای روی آن خرده های غذا و سایر آلودگی ها را در خود جمع کند می تواند آلوده به انواع باکتری شود برای استفاده در اتاق کودک و حتی آشپزخانه ایده آل به نظر نمی رسد.

فرش مدرن پرز بلند یا شگی در کجا استفاده می شود؟



به دلیل آن که این فرش محل تجمع آلودگی و باکتری است و به دلیل پرز بلندی که دارد فرش مناسب برای اتاق خواب کودک و آشپزخانه نمی باشد اما می‌تواند به عنوان فرش تزیینی یا برای ست کردن دکوراسیون مختلف استفاده شود.  یا حتی برای درب حمام و دستشویی مکان مناسبی برای استفاده کردن است. از مزایای فرش مدرن پرز بلند یا شگی این است که این فرش ها به دلیل استفاده از الیاف پلی استر یا اکرولیک ضد حساسیت هستند و ارتفاع نخ خاب آن ها گاهی تا 48 میلی متر نیز می رسد به همین است که این فرش ها را شگی یا پرز بلند می نامند.

 

قیمت فرش مدرن پرز بلند



این فرش ها به دلیل کوچک بودن ابعاد و زیبایی و مدرن بودن آن به راحتی قابل خرید و به زیبایی در دکوراسیون شما قابل استفاده است و همه عزیزان می توانند با مراجعه به فروشگاه معتبر عالی قاپو از قیمت های مناسب این محصول مطلع شوند.
مزیت ها و معایب

لطافت از مزیت های این محصول می باشد و ارزان بودن آن نیز  مزیت دوم آن است که به دلیل استفاده از الیاف ضد حساسیت این کالا ضد حساسیت نیز می باشد و سبک و به راحتی قابل استفاده است. این محصولات از نخ های تکه تکه شده تولید می شود و همین امر باعث می شود این پرزها به زودی از بین بروند. این فرش ها معمولاً در دکوراسیون های مدرن و فانتزی استفاده می‌شود و جذابیت فضا را دوچندان می‌کند اما فرش شگی طول عمر کمی دارد و زود از بین می رود به همین علت مشتریان خاص و کمی دارد.

 

فرش مدرن پرز بلند یا شگی به عنوان یک فرش مدرن در کنار استفاده از دکوراسیون مدرنیته می تواند منزل انسان امروزی را به یکی از ایده آل ترین ها تبدیل کند. ضمن اینکه به دلیل جنس زیبایی که دارد می‌تواند راحتی و لطافت را برای شما به ارمغان بیاورد. فرش های شگی از الیافی چون شگی و پلی استر بافته می‌شود و به اندازه ظاهری 30 میلیمتری تکه می شود و سپس وارد فرآیند تولید می شوند. ولی این اندازه در فرش های معمولی  تنها به 11 میلیمتر می رسد و این راحتی فقط در فرش های شگی قابل لمس است. در ابعاد های مختلف و در شکل سه بعدی نیز قابل استفاده هستند. فرش های شگی فقط به صورت مستطیل و دایره تولید نمی‌شود و همانند اشکالی چون برگ، گل و…  در دسترس قرار می گیرند. این فرش ها به دلیل استفاده مشخص از آن ها از شش متر تجاوز نمی کنند و به عنوان کف پوش اصلی منزل از آن استفاده نمی‌شود و صرفاً جهت تزیین یا ست کردن دکوراسیون داخلی انتخاب می‌شود.قیمت آن ارزان است و نرم، لطافت و درخشندگی آن  نیز بی نظیر است.


دسته بندی

فرش مدرن پرز بلند شگی دارای طرح ها و رنگ های متفاوت می باشد اما در دسته بندی شامل دو دسته بندی می شود: گاهی تک رنگ است و برای ساخت آن از رنگ شاد و جذاب استفاده می‌شود های مختلفی چون سرخ آبی، بنفش، قرمز و … که می تواند روح و قالب خانه را زیبا تر کند. و دسته بعدی آن است که می تواند با استفاده از طرح های سه بعدی منزل را زیبا و خوش آیند.