سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید فرش شگی ارزان + مدل های جدید [لیست قیمت]

شناخت فرش شگی و انواع آن

فرش شگی یکی از جدیدترین انواع فرش فانتزی است که تحت عنوان فرش پرز بلند نیز شناخته می شود. نرمی و لطافت نخ های به کار رفته در بافت این مدل از فرش های مدرن موجب شده طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. در این مقاله سعی داریم انواع این فرش فانتزی را نام ببریم تا افراد آشنایی بیشتری را داشته باشند. استفاده از الیاف ضخیم در بافت فرش شگی احساس خوبی را در افراد به وجود می آورد و زمانی که روی آن راه می روید این نرمی و لطافت را به خوبی احساس خواهید کرد.

فرش شگی

فرش شگی

انواع فرش شگی

فرش شگی به دو دسته فلوکاتی ( ساده) و شگی سه بعدی تقسیم می شود که هرکدام کارایی مختص به خود را دارد. در بافت شگی فلوکاتی هیچ طرحی به کار نرفته و تنها رنگ است که در تمام فرش خودنمایی می کند. این درحالی است که در بافت شگی سه بعدی طرح به گونه ای بافته شده که حالت سه بعدی و زنده داشته و نظر بیننده را به خود جلب می کند.

در بافت فرش شگی از رنگ های متنوعی استفاده شده که برجذابیت آن افزوده و علاقه مندان می توانند متناسب با دکوراسیون محل موردنظر خود بهترین انتخاب را داشته باشند. رنگ های کرم، نوک مدادی، طوسی، نقره آبی، نسکافه ای، صورتی بیشترین کاربرد را در فرش شگی داشته و متقاضیان بسیاری را نیز به خود اختصاص داده اند.

عمده تولیدات فرش شگی به صورت مستطیل و گرد می باشد اما درصورت درخواست مشتریان مدل هایی به شکل برگ و یا حتی قلب نیز تولید می شود.

فضاهای مورد نظر فرش شگی

فرش شگی به دلیل نوع بافتی که دارد بیشتر برای کودکان و نوجوانان درنظر گرفته می شود. اما این بدان معنا نیست که از این فرش در دیگر فضاهای خانه نمی توان استفاده کرد. نمونه های ساده و یا سه بعدی فرش شگی برای استفاده در سالن پذیرایی نیز گزینه مناسبی شناخته می شوند. آن دسته از افرادی که به دنبال داشتن دکوراسیونی جذاب و ساده هستند می توانند فرش شگی را به عنوان بهترین انتخاب درنظر بگیرند. چرا که این مدل از فرش های فانتزی در عین مدرن بودن سادگی و جذابیت خاصی را به همراه داشته و حس گرما و صمیمیت را به فضای موردنظر القا می کنند.

فرش شگی

ابعاد فرش شگی

از آنجایی که فرش شگی به عنوان یک فرش فانتزی شناخته می شود اغلب افراد گمان می کنند تنها جنبه تزئینی داشته و امکان خرید سایز بزرگتر آن وجود ندارد. گرچه استفاده از الیاف ضخیم در بافت این مدل از فرش ها موجب می شود سنگین و حجیم به نظر برسند اما فرش شگی در تمام اندازه های استاندارد بافته شده و علاقه مندان به این دسته از فرش ها می توانند باتوجه به فضای موردنظر خود سایز مناسبی را خریداری نمایند.

قیمت فرش شگی

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم فرش شگی یکی از زیرمجموعه های فرش های فانتزی می باشد. این مدل از فرش های ماشینی در مقایسه با فرش های کلاسیک از قیمت پائین تری برخوردار هستند و همین امر افراد بسیاری را متقاضی خرید فرش های فانتزی کرده است. فرش شگی نیز از این قائده مستثنی نبوده و با قیمت مناسبی در دسترس متقاضیان قرار دارد.

علاقه مندان به خرید فرش شگی می توانند به سایت مجموعه عالی قاپو مراجعه کرده و مدل های مختلف فرش شگی را مشاهده نمایند. این مجموعه کلکسیونی جذاب از فرش های شگی را با قیمت بسیار مناسبی عرضه کرده که متقاضیان می توانند با اطمینان خاطر از کیفیت آن فرش موردنظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.