سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید فرش مدرن مدل 1001 بهترین انتخاب برای لاکچری شدن !!

 

هیچکس نمی تواند تاثیری که فرش در دکوراسیون داخلی دارد را انکار کند. فرش یکی از اجزاء جدانشدنی هر خانه ای بوده و اگر بخواهیم فضایی پرانرژی و درعین حال صمیمی داشته باشیم باید فرش خوبی نیز انتخاب کنیم. دکوراسیون داخلی این روزها دستخوش تغییرات بسیاری بوده و مدرنیته را در هر بخشی از آن به خوبی می توان مشاهده کرد.

ایجاد دکوراسیونی مدرن در خانه نیز مستلزم انتخاب عناصری است که در عین زیبایی حالت مدرنیته را نیز نشان دهند. فرش 1001 یکی از جدیدترین مدل های فرش مدرن شناخته می شود که در عین حال سنتی بودن را نیز با خود به همراه دارد. در این مقاله قصد داریم با این فرش مدرن و زیبا آشنا شده و کمی درخصوص آن با یکدیگر صحبت کنیم.

ویژگی فرش 1001 مدرن

زمانی که به طرح این فرش مدرن توجه کنید در نگاه اول نقش و نگاره های آن را شبیه به فرش های کلاسیک خواهید یافت. یکی از مهمترین خصوصیات فرش های مدرن وجود اشکال هندسی در نقشه آن ها است. درحالی که فرش 1001 برخلاف مدل های دیگر فرش مدرن دارای طرحی همچون فرش های کلاسیک است. گل و بوته یکی از بخش های جدایی ناپذیر فرش های سنتی به شمار می رود و حتی اگر این فرش ها دارای ترنج وسط نیز باشند گل و بوته در سرتاسر فرش به چشم میخورد.

در فرش 1001 مدرن نیز همینگونه بوده و می توان آن را فرشی مدرن و درعین حال سنتی معرفی کرد. حالت کهنه نمایی هم که در طرح فرش دیده می شود از دیگر مواردی است که می توان به عنوان یک خصوصیت مهم این فرش عنوان کرد.

رنگبندی فرش 1001 مدرن

رنگ های سرمه ای و نسکافه ای در کنار رنگ های زرد و کرم به زیبایی تلفیق شده و رنگی خاص را برای این فرش مدرن به وجود آورده اند. بخش هایی از فرش با استفاده از رنگ های زرد و سرمه ای بافته شده که همین امر حالت کهنه و قدیمی بودن به فرش 1001 مدرن داده است.

جنس نخ فرش 1001 مدرن

الیاف به کار رفته در بافت فرش 1001 مدرن از جنس ویکرون می باشند که لطافت و نرمی بالایی داشته و می توان بدون هیچگونه دغدغه ای از این فرش استفاده کرد. چرا که الیاف این فرش ضدحساسیت بوده و پرزدهی ندارند که این امر سبب می شود قابلیت استفاده در خانه ای که فرزند خردسال نیز دارند را داشته باشد. اگر یکی از اعضای خانواده تان دچار بیماری های تنفسی باشد باز هم می توان از این فرش درخانه بدون هیچ مشکلی استفاده کرد. الیاف ویکرون پس از مدت کوتاهی سفت نشده و در اثر پاخوردگی حالت اولیه خود را از دست نمی دهند. فرش 1001 می تواند برای افرادی که به دنبال فرش مدرن و درعین حال باکیفیت بالا هستند گزینه مناسبی باشد. از سوی دیگر طرح فرش به گونه ای است که پس از مدتی از مد نیفتاده و سال های متوالی می توان از آن استفاده کرد.

ابعاد فرش 1001 مدرن

فرش مدرن 1001 در اندازه های 12، 9، 6، 2.25*1.5، 1.5*1 و پادری بافته می شود. چنانچه قصد دارید در بخشی از خانه همچون راهرو از این فرش مدرن استفاده کنید می توانید اندازه دقیق محل موردنظر خود را گرفته و سایز مناسب آن را سفارش دهید. البته باید به این مساله توجه داشته باشید که قیمت این فرش باتوجه به ابعادی که درنظر دارید تعیین می شود و چنانچه اندازه های بزرگتر آن را بخواهید با پرداخت مبلغ بیشتری می توانید فرش موردنظر خود را خریداری کنید.

دکوراسیون مناسب فرش 1001 مدرن

اگر در خانه خود دکوراسیون سنتی دارید که در آن از رنگ هایی همچون گردویی، نسکافه ای و یا حتی سرمه ای و کرم استفاده شده و به دنبال فرش مناسبی هستید می توانید این فرش مدرن را درنظر داشته باشید. این فرش علاوه بر دکوراسیون مدرن می تواند زیبایی چشمگیری نیز در دکوراسیون های سنتی داشته باشد. البته درخصوص دکوراسیون های سنتی و کلاسیک باید به همخوانی رنگ ها نیز توجه داشت تا تضاد رنگی به وجود آمده باعث دلزدگی نشود.

از سوی دیگر زمانی که این فرش را برای استفاده در دکوراسیون خانه خود انتخاب می کنید باید درخصوص مبلمان نیز دقت کافی داشته باشید. انتخاب رنگی هماهنگ با رنگ فرش می تواند فضایی آرام را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر از مبلمانی با طرح ساده استفاده می کنید بهتر است چند کوسن که یکی از رنگ های به کار رفته در طرح فرش را دارد انتخاب کنید. این فرش برای پهن کردن در دکوراسیون هایی با رنگ طوسی و یا کرم نیز بسیار ایده آل بوده و می تواند تمامی عناصر را به خوبی به نمایش بگذارد.

خرید اینترنتی فرش 1001

مجموعه فروشگاهی عالی قاپو این فرش مدرن را در ابعاد مختلف و با نازلترین قیمت ارائه کرده است که می توانید باتوجه به فضای موردنیاز خود ابعاد مناسبی را سفارش دهید.